چرا بهینهسازی امتیاز کیفی هنوز مهم است و چگونه باید آن را بهینه کرد
اگر در امور بازاریابی الکترونیکی خود از PPC (پرداخت هزینه به ازای هر کلیک) استفاده میکنید، احتمالاً با اصطلاح امتیاز کیفی آشنایی دارید.
در مقاله زیر به توضیح موارد زیر می پردازیم :
- اما آیا دیگر امتیاز کیفی اهمیتی دارد؟
- امتیاز کیفی محاسبهای از میزان ارتباط آگهی است
- امتیاز کیفی کمک میکند هزینهها را کاهش دهید
- شیوهی بهبود امتیاز کیفی
- جمعبندی
این امتیاز گواهی بر کیفیت «کلمات کلیدی»، «تبلیغات» و «صفحات مقصد در لینک تبلیغات» است که به شما کمک میکند کیفیت تبلیغاتتان در رقابت بازار را درک کنید.
این امتیاز در بینگ ادز و گوگل ادز به صورت ستونی از ۱-۱۰، ۱۰ برای بهترین حالت، در دسترس است.
این امتیاز استراتژی تبلیغاتی شما را وزن میکند و به شما کمک میکند جستجو پذیری تبلیغاتتان را بهبود دهید و همینطور بازدهی هزینهها بالاتر رود.
اما آیا دیگر امتیاز کیفی اهمیتی دارد؟
چشمپوشی کردن از اهمیت این امتیاز بسیار راحت است، مخصوصاً اگر اعتقاد بر این داشته باشید که برای بهبود آن هیچ کاری نمیتوان انجام داد.
اما باید بدانید که اعداد اهمیت دارند. یکی از ابزارهای بسیار مهم در جعبه ابزار جستجوی شما، امتیاز کیفیتان است.
درست است که این نمره همه چیز تمام نیست و نمیتواند به شما بگوید که باید روی یک کلمهی کلیدی تبلیغ کنید یا خیر. با این حال، اگر چیزی مطابق انتظارتان پیش نرفت، به شما اطلاع میدهد و میگوید چگونه باید آن را برطرف کنید.
در ادامه میبینید که چرا امتیاز کیفی هنوز اهمیت دارد…
- ۹۷/۱۰/۱۸
- ۲۳۰ نمایش