آژانس دیجیتال مارکتینگ

آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ شامل آموزش ویدیو مارکتینگ ، مقالات سئو ، ایمیل مارکتینگ ، افزایش فروش ، بازاریابی محتوا و …

آژانس دیجیتال مارکتینگ

آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ شامل آموزش ویدیو مارکتینگ ، مقالات سئو ، ایمیل مارکتینگ ، افزایش فروش ، بازاریابی محتوا و …

اگر تازه قصد شروع کسب درآمد آنلاین دارید یا اگر مدتهاست در این بازار حضور دارید و قصد افزایش درآمد خود را دارید، در هر دو حالت ما در کنار شما هستیم تا بتوانید با سرعت بالاتر و با اطمینان و آسودگی خاطر در حوزه بازاریابی دیجیتال خود را پیش ببرید.

بایگانی

چنانچه هدف از تبلیغاتتان به دست آوردن لید یا سرنخ‌هایی برای فروش باشد، باید تلاش کنید تا روی بهینه‌سازی لندینگ پیج تمرکز داشته باشید؛ صفحه‌ای که بازدیدکنندگان روی آن کلیک می‌کنند؛ این یعنی شما به لندینگ پیجی نیاز دارید که در لیدسازی موفق عمل کند.

تفاوت لندینگ پیچ و هوم پیج چیست؟

قبل از هر چیز به این نکته توجه داشته باشید که نباید لندینگ پیج را با هوم پیج اشتباه بگیرید. چنانچه کمپین تبلیغاتی خود را بر اساسِ دو موردی که در ادامه خواهید دید بسازید، احتمالاً روند لیدسازی را از دست خواهید داد:

  • بازدیدکنندگان را به هوم پیج هدایت کنید.
  • بازدیدکنندگان را به یکی از صفحات جایگزینِ هوم پیج شرکتِ خود هدایت کنید.

به یاد داشته باشید که هدفِ هوم پیج شرکت شما باید ارائه گزاره ارزش شرکت شما در راستای کمک به بازدیدکنندگان باشد تا اطلاعات بیشتری را کسب کنند. اگر می‌خواهید تبلیغات شما به تولیدِ مشتری منجر شود باید یک لندینگ پیچ منحصربه‌فرد و فوق‌العاده داشته باشید. بازدیدکنندگان باید بلافاصله بعد از دیدن این صفحه، پیشنهاد شمارا ببینند و به آن واکنش نشان دهند.

در لندینگ پیج شما فقط باید یک لینک وجود داشته باشد

لندینگ پیج وب‌سایت شما نباید دربرگیرنده لینک‌های جستجو باشد، همان نوع لینک‌هایی که معمولاً در هوم پیج وب‌سایت‌ها یا در بخش‌های دیگر قرار داده می‌شود، همچنین نباید تبلیغی برای هیچ‌کدام از شبکه‌های اجتماعی دیگری که برای بیزینستان دارید، باشد. درواقع در لندینگ پیج نباید هیچ المانی قرارگرفته باشد که از طریق آن بازدیدکنندگان به سمت انجام حرکتی تشویق شوند که ربطی به واکنش مطلوب شما نداشته باشد.

قرار دادن لینک‌های دیگر و عوامل مزاحم در لندینگ پیج که توجه بازدیدکننده را از هدف اصلی دور کند کار اشتباهی است ولی در حقیقت اکثر لندینگ پیج‌ها همین اشتباه را مرتکب می‌شوند.

تیتر لندینگ پیج شما باید با پیامی که قصد دارید منتقل کنید یکی باشد

در یک لندینگ پیج موفق تیتر موجود باید ارتباط نزدیکی با پیامی که تبلیغ شمارا در بر می‌گیرد، داشته باشد. پیامی که در لندینگ پیج قرار می‌دهید باید بلافاصله همان پیامی که تبلیغتان بیان می‌کند را برجسته کند؛ درنتیجه بازدیدکننده فرصتی نخواهد داشت تا از خود بپرسد “چرا به این صفحه نگاه می‌کنم؟”

می‌توان در این زمینه مثالی برای روشن‌تر شدن موضع بیان کرد. فرض می‌کنیم پیام تبلیغاتی شما در مورد یک ابزار مدیریتی برای شبکه‌های اجتماعی است که با استفاده از آن می‌توانید به‌راحتی کمپین‌ها را چک کنید. پس، تیترِ لندینگ پیج شما هم باید هماهنگی و رابطه مستقیمی با این پیام داشته باشد؛ چیزی شبیه ” ساده‌ترین راه برای بررسی و برنامه‌ریزی کردن پروژه‌های شما روی شبکه‌های اجتماعی”.

برای لندینگ پیج خود یک CTA جذاب طراحی کنید

به چند نمونه از لندینگ پیج های متنوعی که وجود دارد نگاهی بیندازید. یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که با آن مواجه می‌شوید و به‌راحتی در معرض دید قرار دارد، همان CTA است. بنا به دلایلی که کاملاً هم مشخص هستند دکمه CTA شما باید جذاب و در معرض دید باشد.

برای اینکه توجه بازدیدکنندگان را به این دکمه جلب کنید، روش‌ها زیر می‌تواند به شما کمک کند:

  • از یک رنگ متناقض استفاده کنید.
  • اطراف CTA را خالی بگذارید.
  • دکمه CTA را در چند بخش متفاوت قرار دهید که با پائین کشیدن نوار چندین بار دیده شود.
  • از یک نماد تصویری که نگاه مخاطب را به سمتِ دکمه CTA جلب کند استفاده کنید، نمادهایی مثل فلش یا تصویری که در آن به سمت این دکمه اشاره‌شده است.
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۰/۲۵
  • ۲۴۷ نمایش
  • مدیران سایت

نظرات (۱)

ممنون 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی